Ansvar og tillid

Med fokus på en god og kompetent dialog

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål

EU har skærpet sikkerhedsforanstaltninger med nye lovkrav i forbindelse med online betalinger på nettet i 2021. Det betyder, at alle online betalinger skal godkendes med enten NemID eller SMS kode (to-faktor godkendelse). Alle danske betalingskort kan anvendes i denne nye sikkerhedsløsning, som går under fællesbetegnelsen 3-D Secure.

Sådan handler du sikkert hos by Wilton Denmark

Når du handler hos by Wilton Denmark skal du blot indtaste de oplysninger, som du plejer, når du logger på. Når du betaler for dine varer online sker det via en to-faktor godkendelse enten med:

  1. NemID nøgleapp eller nøgleviser (ikke pap-kort)
  2. En personlig kode + en SMS-kode, som du modtager fra Nets, når du skal godkende din betaling med kort.

De nye EU krav påvirker desværre også nogle bankers kort, i MobilePay-appen. Hvis din MobilePay-betaling ikke kan gennemføres, prøv da med betalingskort i stedet.

Betaling med NemID

Du skal bruge NemIDs nøgleapp eller nøgleviser for at betale online. Det er ikke længere muligt at anvende den fysiske udgave, da NemID-papkortet ikke længere kan godkendes til kortbetalinger på nettet.

Du kan også vælge, at anvende NemID-appen til betaling. Vær opmærksom på at der kan gå op til en time før appen aktiveres første gang.

Betaling med SMS-kode og kodeord

Du modtager en engangskode på SMS fra Nets, som du skal indtaste sammen dit eget kodeord, når du godkender en online betaling. Her kan også se beløbet og det er by Wilton du handler hos.

Har du ikke kodeord, så kan du oprette det hos Nets. Her indtaster du det mobilnummer, som skal tilknyttes kortnummeret og bekræfter med NemID.

Vi er kede af at høre, at du har oplevet en fejl på en af vores varer. Dit køb omfattes af købeloven. Det betyder, at du kan få en defekt vare byttet, repareret, eller en prisreduktion baseret på fejlens omfang.
Reklamationsretten dækker produktionsfejl, og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Du skal reklamere inden for rimelig tid – senest 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen.

Du kan reklamere ved at sende en mail til kundeservice@bywilton.dk

Vi har brug for følgende for at kunne bedømme din reklamation:
– Skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.

– Som underlag for reklamationen, skal vi bruge 4-5 billeder af fejlen og varen i sin helhed (forfra og bagfra). Fejlen skal være fuldt synlig på mindst et af billederne.

Når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.
Når din reklamation er godkendt, opfordrer vi dig til at returnere varen til os så hurtigt som muligt, fortsæt ikke med at bruge varen.

Stævne nummerholderen kan fastgøres let enten på sadelunderlaget med sikkerhedsnålen, ellers på hestens fortøj, hovedtøj eller på stigebøjlen med stroppen med knaplås.

Nummerholderen rengøres med en fugtig klud, der må ikke påføres sæbe eller oliebaseret produkter på nummerholderen.
Man kan med fordel pudse lak nummerholderene med en poleringsklud.

©2022

KONTAKT OS

BESKED

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?